iRobot Termeni și Condiții

Octombrie 2023

 

 

  1. Furnizorul:

Certus Mercatus s.r.o.

K Žižkovu 282/9

Praha 9, 19000

Czech Republic

Codul de identificare fiscală: CZ27305571

(denumit în continuare doar „furnizor”)

 

Contact:

Tel: +40738.125.131

Email: info@cm-group.ro

Activitatea de service este asigurată de compania:

Cordon Electronics S.R.L.

Str. Dumitru Brumărescu, nr. 9A, Sector 4, Bucuresti, cod postal 041838.

Tel: +40 372 324 762

+40 213 009 905

+40 213 009 908

+40 721 909 190

+40 730 616 100

+40 740 209 932

+40 743 893 650

  1. Comanda produselor

Comenzile prin intermediul magazinului on-line constituie un contract de vânzare la distanță așa cum este reglementat de Legea nr. 365/2002 și OUG nr. 34/2014 garantează respectarea prevederilor O.G. nr. 21/1992. Clientul acceptă necondiționat termenii contractului de vânzare și condițiile de utilizare, inclusiv colectarea și, după caz, utilizarea datelor cu caracter personal. Prezentele condiții se aplică doar consumatorilor clienți persoane fizice.

a) Comanda

Lista de produse de pe site-ul https://www.irobot.ro este un catalog de produse. Certus Mercatus s.r.o. face zilnic toate eforturile pentru a furniza informațiile necesare prezentării produselor (actualizarea stocului, prețuri, specificații, etc). Cu toate acestea, pentru a reduce riscul apariției unei erori, vă recomandăm ca înainte de finalizarea comenzii să ne contactați în cazul în care anumite prețuri sau specificații de produs vi se par necorespunzătoare.

Prețurile produselor afișate pe site conțin TVA. Magazinul online www.irobot.ro își rezervă dreptul de a modifica prețurile fără o informare prealabilă.

Pentru a comanda, clientul trebuie să aleagă produsele, să completeze formularul de comandă în mod corespunzător, și să trimită comanda. Comanda servește pentru rezervarea bunurilor.

Odată transmisă comanda, clientul primește prin e-mail un mesaj automat care confirmă înregistrarea solicitării sale, mesaj care insă nu reprezintă confirmarea comenzii de către furnizor.

După verificarea disponibilității produselor comandate în stoc de către furnizor, clientul primește confirmarea comenzii printr-un mesaj prin e-mail care va conține factura fiscală aferentă produselor comandate. Confirmarea comenzii reprezintă un contract de vânzare. Confirmarea comenzii va fi stocată de furnizor. Clientul poate solicita, la adresa de email info@cm-group.ro, modificarea datelor sale de identificare din cadrul facturii emise de furnizor.

b)Anularea comenzii

Clientul poate anula o comandă, fără a exista un motiv, înainte ca aceasta să fie confirmată de către furnizor. Anularea comenzii după ce a fost încheiat contractul de vânzare este posibilă numai după un acord prealabil între furnizor și client, și în condițiile în care cele două părți sunt de acord privitor la anularea comenzii.

 

  1. Încheierea contractului de vânzare și condițiile de livrare

a) Încheierea contractului de vânzare

Înainte ca mărfurile să fie trimise către client prin serviciul de curierat, este necesară confirmarea comenzii de catre furnizor, împreună cu încheierea contractului de vânzare.

Confirmarea obligatorie si finală a comenzii nu este confirmarea electronică generată automat de sistem la primirea comenzii de către furnizor, aceasta fiind doar confirmarea înregistrării solicitării clientului.

b) Timpul de livrare

Bunurile comandate vor fi livrate în funcție de disponibilitatea și situația operațională a furnizorului în cel mai scurt timp posibil, prin poștă sau alte modalități de livrare, in termen de aproximativ 7 zile lucrătoare de la confirmarea obligatorie a comenzii (fără a depăsi insă termenul maxim legal de 30 de zile). Clientul va fi informat cu privire la prelungirea potențială a timpului de livrare. Mărfurile sunt considerate ca fiind livrate, atunci când bunurile comandate ajung la adresa menționată în comanda clientului.

c) Mijloacele de transport

Transportul este asigurat de către furnizor pentru întreaga zonă a României, prin serviciul de curierat rapid. În funcție de valoarea comenzii clientul poate beneficia de gratuitatea transportului după cum urmează:

  • dacă valoarea comenzii este sub 299 de lei, costul transportului va fi achitat de către client, acesta putând opta între cele două servicii de curierat puse la dispoziție, tarifele putând varia în funcție de serviciul de curierat ales de client;
  • dacă valoarea comenzii se situează în intervalul 299 lei – 3.499 lei, transportul va fi gratuit dacă clientul va opta pentru serviciul de transport prin Fan Courier Packeta, pus la dispoziție de furnizor;
  • dacă valoarea comenzii este de peste 3.499 lei, transportul va fi gratuit indiferent de serviciul de curierat dorit de client.

Înainte de a trimite comanda, prețul total este calculat, inclusiv toate taxele aferente și costul de transport, iar clientul îl aprobă prin transmiterea comenzii. Pentru opțiunea de plată la livrare cu numerar, se va adăuga un cost suplimentar vizibil in formularul de comandă.

d) Recepția livrării

Furnizorul recomandă examinarea imediată de către client a bunurilor, după ce le primește. În cazul în care ambalajul pachetului este deteriorat mecanic, recomandăm clientului să refuze primirea coletului, menționând că motivul refuzului este ambalajul deteriorat,  pe documentul de livrare, în prezența agentului de transport.

Prin semnarea documentului de transport, clientul este de acord cu primirea livrării și confirmă faptul că bunurile au fost livrate intacte mecanic. Prin urmare, recomandăm inspectarea cu atenție a ambalajului înainte de a semna documentul.

e) Comunicarea între client și furnizor

Comunicarea ulterioară între furnizor și client se face prin e-mail, cu condiția ca aceasta să nu fi stabilită în mod diferit de către prezentul document sau dacă părțile au decis  altfel. Adresa de email a furnizorului este info@cm-group.ro, iar răspunsul se va primi, de asemenea, prin e-mail. Răspunsul poate fi, de asemenea, trimis de la alte adrese de e-mail ale furnizorului decât de pe info@cm-group.ro.

De asemenea, puteți comunica cu noi prin telefon la numărul: 0738125131.

 

  1. Metoda de plată a bunurilor și dreptul de proprietate

a) Metoda de plată a prețului de achiziție pentru bunuri

Mărfurile pot fi plătite:

în numerar la livrare – la locul de livrare al mărfurilor, prin intermediul curierului. Pentru opțiunea de Plată la livrare cu numerar, se va adăuga un cost suplimentar care este vizibil in formularul de comandă.

– cu cardul bancar.

Plățile ce depășesc suma de 5000 lei per comandă pentru persoanele juridice și 10.000 lei per comandă pentru persoanele fizice vor fi efectuate NUMAI prin plata cu cardul.

Pentru plata cu cardul de debit sau credit se va selecta metoda de plată aferentă și se vor completa datele cardului. În momentul efectuării plății, clientului i se va semnaliza existența conexiunii securizate prin simbolul Plată securizată. Efectuarea tranzacției va fi confirmată clientului printr-un email. Lipsa confirmării efectuării trazancției îl exonerează pe furnizor de obligația de a livra comanda. Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod VV2/CVC2).

În cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv. Furnizorul nu va fi responsabil pentru costurile suportate de client în cazul plății cu cardul bancar, costuri ce vor fi aplicate de banca emitentă a cardului acestuia. Clientul garantează că este autorizat să utilizeze cardul bancar și că acesta este emis pe numele său.

Procesarea datelor cardului bancar se va face exclusiv de către procesatorul de plăți, Comgate, furnizorul nesolicitând și nestocând astfel de informații. Transmiterea informațiilor de plată va fi criptată, asigurând un nivel de sigurață ridicat pentru tranzacțiile clientului.

b) Dreptul de proprietate

Bunurile rămân în proprietatea furnizorului până când clientul plătește prețul de achiziție complet, respectiv contul furnizorului a fost creditat cu suma aferentă produselor achiziționate (în cazul plății prin transfer bancar sau card bancar) sau curierul a încasat contravaloarea comenzii (în cazul plății efectuate în sistem ramburs).

 

  1. Garanția și reclamațiile în perioada garanției – exercitarea drepturilor și responsabilitatea pentru mărfurile defecte

Garanția comercială

Garanția comercială este acordată conform certificatului de garanție emis de către producător, în funcție de categoria de produs, și reprezintă perioada în care consumatorul beneficiază de reparatii gratuite din partea vânzătorului/producătorului.

Garanția de conformitate

Toate produsele beneficiază, prin lege, de garanția de conformitate care reprezintă perioada legală de 2 ani în care consumatorului i se aduce produsul la conformitate în mod gratuit. Conformitatea se referă la caracteristicile produsului oferite consumatorului prin publicitatea aferentă făcută de vânzător/producător.

În cadrul termenului de garanție de conformitate producătorul repară, înlocuiește sau restituie contravaloarea produsului, conform OUG nr.140/2021, Art.15. Reparația se va executa într-o perioadă rezonabilă de timp, de maxim 15 zile calendaristice.

Conform O.G. nr. 21/1992 vânzătorul este obligat să-i furnizeze consumatorului: certificat de garanție (doar pentru produsele de folosință îndelungată), manual de instrucțiuni/utilizare/instalare. Produsele aflate la vânzare trebuie să fie însoțite de manuale de instrucțiuni în limba română, declarații de conformitate, fișe tehnice, etichete energetice. Cumpărătorul va primi un produs fără sigiliu ca urmare a introducerii documentelor legale.

Condițiile de garanție menționate se aplică clienților persoane fizice și juridice.

a) Perioada de garanție

Perioada de garanție începe în momentul în care clientul recepționează produsele. Perioada de garanție pentru produse este de 2 ani pentru persoanele fizice și persoanele juridice. Garanția nu se aplică consumabilelor din pachetul comercial sau în directă legatură cu acesta. O perioadă mai scurtă de utilizare a acestora nu poate fi considerată un defect. Garanția se aplică numai în cazul unui defect de fabricație sau un defect provocat în timpul livrării. Vă recomandăm să citiți cu atenție termenii și condițiile din certificatul de garanție și manualul utilizatorului, înainte de prima utilizare. Vă recomandăm să citiți cu strictețe informațiile care se referă la întreținerea și curățarea produsului și de a folosi produsul în conformitate cu manualul utilizatorului. Neexecutarea întreținerii periodice și necurățarea produsului, sau alte aspecte care sunt incompatibile cu manualul, vor duce la neacceptarea reparării în garanție a produsului.

b) Reclamațiile în perioada garanției

Dacă apare o defecțiune a bunurilor achiziționate în perioada garanției, și în cazul în care aceasta nu a fost cauzată de utilizarea necorespunzătoare a produsului, clientul beneficiază de aducerea la conformitate a produsului în perioada de garanție.

Clientul va utiliza, în cursul interacțiunii cu furnizorul sau cu centrul de service autorizat, un limbaj adecvat, fără injurii, vulgarități, înjurături sau tonalitate ridicată. Acestuia i se va aduce la cunoștință să își ajusteze comportamentul și, în măsura în care va refuza acest lucru, furnizorul și/sau centrul de service autorizat pot înceta comunicarea până la ajustarea comportamentului clientului.

c) Procesul de solicitare a reparației pe perioada garanției

În cazul în care clientul dorește să solicite repararea în garanție pentru bunurile cumpărate de la magazinul online https://www.irobot.ro, clientul trebuie să contacteze personal centrul de service autorizat la adresa Cordon Electronics S.R.L. Str. Dumitru Brumărescu, nr. 9A, Sector 4, București, cod postal 041838, email: office.ro@cordongroup.com, sau poate trimite produsul prin serviciul de curierat, direct la adresa centrului de service.

Este recomandabil să se trimită produsele în ambalajul original sau într-un pachet de transport adecvat, în vederea evitării ca produsul să sufere o deteriorare mecanică înainte de a fi livrat către centrul de service autorizat, caz în care furnizorul este absolvit de orice vină.

d) Gestionarea cererii de reparație în garanție

Centrul de service va evalua legitimitatea cererii de reparație  în garanție a produsului, și după evaluarea acesteia va informa clientul, prin telefon sau e-mail, cu privire la metoda de gestionare a solicitării de aducere la conformitate în garanție. Ulterior, clientul va fi invitat să recupereze bunurile, sau acestea vor fi trimise înapoi prin serviciul de transport. Perioada garanției se prelungește cu perioada reținerii produsului în service. Această perioadă nu este obligatorie pentru persoanele juridice.

  1. Retragerea din contract

Dreptul clientului de a se retrage din contract

În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, acesta poate returna bunurile achiziționate în termen de maxim 14 zile calendaristice calculate de la data recepției bunurilor, conform art. 9 din OUG 34/2014, fără costuri suplimentare, cu excepția taxelor de curierat/poștă care vor fi suportate în acest caz de Client/Cumpărător. De asemenea, clientul trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv și documentele cu care a primit produsul.

Când se dorește retragerea din contractul de vânzare, este necesar să ne informați despre intenția dumneavoastră,  utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, sau e-mail cu privire la retragerea din contract cu menționarea numărului de comandă si numărul facturii la adresa de e-mail a furnizorului. În acest scop, puteți folosi modelul de retragere din contract de mai jos. În cazul în care bunurile au fost livrate către client, acesta le va trimite înapoi la adresa: str. Cezar Bolliac, nr. 8, etaj 1, ap. 2, sector 3, București,  fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-a fost comunicată retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.   Clientul va informa furnizorul despre retragerea din contract, printr-un e-mail, trimis furnizorului, în momentul expedierii bunurilor returnate, comunicându-i acestuia numărul de AWB cu care au fost trimise.

Bunurile trebuie să fie trimise înapoi în starea în care au fost livrate,  complete și fără semne de utilizare. În cazul în care bunurile sunt trimise înapoi într-o altă stare decât cea menționată, și nu există nici un alt acord între furnizor și client, furnizorul are dreptul de a respinge cererea de retur si restituirea contravalorii acestora.

Cumpărătorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Furnizorul are dreptul de a reține o sumă egală cu valoarea diminuării produselor, atunci când aceasta este imputabilă clientului, și va restitui, după caz, doar diferența rămasă până la contravaloarea produselor returnate.

Furnizorul nu este responsabil pentru pierderea bunurilor în timpul returnării acestora la adresa furnizorului.

Restituirea valorii produselor returnate

În cazul oricărui retur efectuat cu respectarea tuturor condițiilor detaliate mai sus, contravaloarea produselor returnate va fi rambursată,  în termen de 14 zile calendaristice de la primirea returului, prin virament în contul bancar al cumpărătorului, comunicat de acesta furnizorului odată cu retragerea din contract.

  1. Protecția datelor cu caracter personal ale clientului

Furnizorul colectează, cu aprobarea clientului, date personale, cum sunt: numele, prenumele,  adresa de livrare si facturare, numărul de telefon și e-mail. Aceste date servesc în primul rând pentru emiterea facturii și procesarea comenzilor clientului mai ușor în viitor. Temeiul legal îl reprezintă obligația legală a furnizorului și executarea contractului încheiat cu clientul. Datele cu caracter personal prelucrate în aceste scopuri vor fi stocate de furnizor pe durata pentru care are obligația legală de a păstra documentația financiar-contabilă.

În cazul în care clientul iși dă acordul explicit, furnizorul poate informa clientul prin telefon sau e-mail despre noutăți, oferte, sau materiale publicitare. Clientul poate participa, cu acordul sau prealabil, la studii de piață. Temeiul legal îl reprezintă consimțământul clientului. Datele cu caracter personal prelucrate în aceste scopuri vor fi stocate de furnizor până când clientul își va retrage consimțământul. Datele personale ale clienților  sunt transmise de furnizor către terțe părți, respectiv curierii care vor efectua livrarea produselor și prestatorul de servicii de contabilitate. Datele care sunt colectate și prelucrate de către furnizor pot fi modificate oricând de către client după semnarea în secțiunea „client”. Aprobarea de a colecta și prelucra datele cu caracter personal sau pentru a trimite informaţii comerciale poate fi anulată în orice moment de către client. Astfel, clientul trebuie, fie să trimită un e-mail la info@cm-group.ro, fie să contacteze telefonic furnizorul solicitând anularea aprobării de colectare si prelucrare date personale.

Datele cu caracter personal nu vor fi transferate către o ţară terţă sau o organizaţie internaţională. Acestea vor fi transferate în Republica Cehă pentru prelucrarea comenzii. Nu există un proces decizional automatizat incluzând crearea de profiluri.
Clientul are dreptul de acces la datele cu caracter personal, de rectificare sau ştergere a acestora, de restricţionare a prelucrării sau dreptul de a se opune prelucrării, precum şi a dreptului la portabilitate a datelor. Clientul are dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

  1. Politica de utilizare cookie-uri

Website-ul nostru utilizează cookies proprii și cookie-uri instalate de terțe părți, precum Google, pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă pe Website.
Ce sunt Cookie-urile?
Cookie-ul este un fișier de mici dimensiuni, format din litere și cifre, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) și este complet “pasiv” (nu conține programe software, viruși sau spyware și nu poate accesa informațiile de pe hard driverul utilizatorului).
La ce sunt folosite Cookie-urile?
Aceste fișiere fac posibilă recunoașterea terminalului utilizatorului și prezentarea conținutului într-un mod relevant, adaptat preferințelor utilizatorului. Cookie-urile asigură utilizatorilor o experiență plăcută de navigare și susțin eforturile furnizorului pentru a oferi servicii confortabile utilizatorilor: ex: – preferințele în materie de confidențialitate online, coșul de cumpărături sau publicitate relevantă. De asemenea, sunt utilizate în pregătirea unor statistici anonime agregate care ne ajută să înțelegem cum un utilizator beneficiază de paginile noastre web, permițându-ne îmbunătățirea structurii și conținutului lor, excluzând indentificarea personală a utilizatorului.
Ce Cookie-uri folosim?
Folosim două tipuri de Cookie-uri: per sesiune și fixe. Cele din urmă sunt fișiere temporare ce rămân în terminalul utilizatorului până la terminarea sesiunii sau închiderea aplicației (browser-ului web). Fișierele fixe rămân pe terminalul utilizatorului pe o perioadă în parametrii Cookie-ului sau până sunt șterse manual de utilizator.
Cum sunt folosite cookie-urile de către acest Website?
O vizită pe acest Website poate plasa cookie-uri în scopuri de:
• Cookie-uri de performanță a Website-ului
• Cookie-uri de analiză a vizitatorilor
• Cookie-uri pentru geotargetting
• Cookie-uri pentru publicitate
• Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate
Conțin Cookie-urile date personale?
Cookie-urile în sine nu solicită informații cu caracter personal pentru a putea fi utilizate și, în cele mai multe cazuri, nu identifică personal utilizatorii de internet. Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite funcționalități pentru utilizator. Atare date sunt criptate într-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.
Ștergerea Cookie-urilor
În general, o aplicație folosită pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal în mod implicit. Aceste setări pot fi schimbate în așa fel încât administrarea automată a Cookie-urilor să fie blocată de browser-ul web sau utilizatorul să fie informat de fiecare dată când Cookie-uri sunt trimise către terminalul său. Informații detaliate despre posibilitățile și modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi găsite în zona de setări a aplicației (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite funcționalități ale paginii web.
De ce sunt cookie-urile importante pentru Internet?
Cookie-urile reprezintă punctul central al funcționării eficiente a Internetului, ajutând la generarea unei experiențe de navigare prietenoase și adaptată preferințelor și intereselor fiecărui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele Website-uri imposibil de folosit. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor nu înseamnă că nu veți mai primi publicitate online – ci doar ca aceasta nu va mai putea ține cont de preferințele și interesele dvs., evidențiate prin comportamentul de navigare.
Exemple de intrebuințări importante ale cookie-urilor (care nu necesită autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):
• Conținut și servicii adaptate preferințelor utilizatorului – categorii de produse și servicii.
• Oferte adaptate pe interesele utilizatorilor – reținerea parolelor.
• Reținerea filtrelor de protecție a copiilor privind conținutul pe Internet (opțiuni family mode, funcții de safe search).
• Limitarea frecvenței de difuzare a reclamelor – limitarea numărului de afițări a unei reclame pentru un anumit utilizator pe un website.
• Furnizarea de publicitate mai relevantă pentru utilizator.
• Măsurarea, optimizarea și caracteristicile de analytics – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de conținut este vizualizat și modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex. prin motoare de căutare, direct, din alte website-uri etc). Website-urile derulează aceste analize a utilizării lor pentru a îmbunătăți website-urile în beneficiul userilor.
Securitate și probleme legate de confidențialitate
Cookie-urile NU sunt viruși! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcătuite din bucăți de cod așa că nu pot fi executate nici nu pot autorula. În consecință, nu se pot duplica sau replica pe alte rețele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot îndeplini aceste funcții, nu pot fi considerate virusi.
Cookie-urile pot fi totuși folosite pentru scopuri negative. Deoarece stochează informații despre preferințele și istoricul de navigare al utilizatorilor, atât pe un anume website cât și pe mai multe alte websiteuri, cookieurile pot fi folosite ca o formă de Spyware. Multe produse anti-spyware sunt conștiente de acest fapt și în mod constant marchează cookie-urile pentru a fi șterse în cadrul procedurilor de ștergere/scanare anti-virus/anti-spyware.
În general browserele au integrate setări de confidențialitate care furnizează diferite nivele de acceptare a cookieurilor, perioada de valabilitate și ștergere automată după ce utilizatorul a vizitat un anumit website.
Alte aspecte de securitate legate de cookie-uri:
Deoarece protecția identității este foarte valoroasă și reprezintă dreptul fiecărui utilizator de internet, este indicat să se știe ce eventuale probleme pot crea cookie-urile. Pentru că prin intermediul lor se transmit în mod constant în ambele sensuri informații între browser și website, dacă un atacator sau persoană neautorizată intervine în parcursul de transmitere a datelor, informațiile conținute de cookie pot fi interceptate.
Deși foarte rar, acest lucru se poate întâmpla dacă browserul se conectează la server folosind o rețea necriptată (ex: o rețea WiFi nesecurizată).
Alte atacuri bazate pe cookie implică setări greșite ale cookie-urilor pe servere. Dacă un website nu solicită browserului să folosească doar canale criptate, atacatorii pot folosi această vulnerabilitate pentru a păcăli browserele în a trimite informații prin intermediul canalelor nesecurizate. Atacatorii utilizează apoi informațiile în scopuri de a accesa neautorizat anumite website-uri. Este foarte important să fiți atenți în alegerea metodei cele mai potrivite de protecție a informațiilor personale.
Sfaturi pentru o navigare sigură și responsabilă, bazată pe cookies.
Iată câteva sfaturi care vă pot asigura că navigați fără griji însă cu ajutorul cookie-urilor:
• Particularizați-vă setările browser-ului în ceea ce privește cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru voi al securității utilizării cookie-urilor.
• Dacă nu vă deranjează cookie-urile și sunteți singura persoană care utilizează computerul, puteți seta termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare și al datelor personale de acces.
• Dacă împărțiți accesul la calculator, puteți lua în considerare setarea browser-ului pentru a șterge datele individuale de navigare de fiecare dată când închideți browser-ul. Aceasta este o variantă de a accesa website-urile care plasează cookie-uri și de a șterge orice informație de vizitare la închiderea sesiunii de navigare.
• Instalați-vă și updatați-vă constant aplicații antispyware.
Multe dintre aplicațiile de detectare și prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe website-uri. Astfel, împiedică browser-ul de la a accesa website-uri care ar putea să exploateze vulnerabilitățile browser-ului sau să descarce software periculos.
Asigurați-vă că aveți browser-ul mereu updatat. Multe dintre atacurile bazate pe cookies se realizează exploatând punctele slabe ale versiunilor vechi ale browser-elor.
Cookie-urile sunt pretutindeni și nu pot fi evitate dacă doriți să vă bucurați de acces pe cele mai bune și cele mai mari website-uri de pe Internet – locale sau internaționale. Cu o înțelegere clară a modului lor de operare și a beneficiilor pe care le aduc, puteți lua măsurile necesare de securitate astel încât să puteți naviga cu încredere pe internet.
Dezactivarea și refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite website-uri impracticabile sau dificil de vizitat și folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu înseamnă că nu veți mai primi/vedea publicitate online.
Este posibilă setarea din browser pentru ca aceste cookie-uri să nu mai fie acceptate sau se poate seta browser-ul să accepte cookie-uri de la un website anume. Toate browser-ele moderne oferă posibilitatea de a schimba setările cookie-urilor. Aceste setări se găsesc de regulă în “opțiuni” sau în meniul de “preferințe” al browser-ului tău. Pentru a înțelege aceste setări puteți folosi opțiunea “ajutor” a browser-ului pentru mai multe detalii.”

  1. Reglementări finale

Acești Termeni și Condiții sunt valabili pentru toate contractele de vânzare încheiate între furnizor și client.

În caz de Forță Majoră declarată potrivit reglementărilor legale și caz fortuit, constând în evenimente ce nu țin de activitatea Certus Mercatus s.r.o.  și care nu pot fi preîntâmpinate sau evitate,  Certus Mercatus s.r.o. nu poate fi răspunzătoare pentru neîndeplinirea obligațiilor.

În cazul în care nu ați primit produsele comandate, sau ați primit un alt produs decât cel comandat, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil, la numărul de telefon 0738.125.131 sau la adresa de e-mail: info@cm-group.ro. În vederea facilitării unui răspuns rapid, vă recomandăm să indicați numărul comenzii care v-a fost transmis după plasarea comenzii.

Certus Mercatus s.r.o. nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru accesarea site-ului prin intermediul unor legături nesigure (accesarea linkului de pe un alt site sau accesarea de pe site-ul www.irobot.ro a unui link care reprezintă o legatură către un site nesigur din punct de vedere al securității) sau pentru faptul că un utilizator al site-ului www.irobot.ro întâmpină dificultăți de accesare a site-ului care nu se datorează vreunei culpe de administrare a acestuia. Orice disfuncționalitate trebuie adusă la cunoștință Certus Mercatus s.r.o. la adresa de e-mail: info@cm-group.ro  în vederea analizării și remedierii problemelor tehnice în cel mai scurt timp posibil.

Certus Mercatus s.r.o. nu este răspunzător pentru prejudiciile create de erorile, neacuratețea sau neactualizarea informațiilor publicate sau menținute pe site, care nu se datorează culpei sale.

Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile. Schimbarea termenilor și condițiilor va fi anunțată în mod corespunzător pe site-ul www.irobot.ro, cu cel puțin o lună înainte de intrarea în vigoare a noilor termeni și condiții.

 

Model de formular de retragere (click aici pentru descărcare) ce poate fi trimis prin e-mail la info@cm-group.ro

Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriți să vă retrageți din contract.