🎄 Bucuria Crăciunului începe pe iRobot.ro! 🎁
Profită de reducerile magice de Crăciun și adu tehnologia de ultimă generație în casa ta! Descoperă oferta de Craciun și transformă curățenia într-o experiență fără efort.
✨ Grăbește-te, stocurile sunt limitate! ✨

iRobot Service

Dacă robotul nu funcționează corect, citiți cu atenție capitolul depanare din manual, care vă va ajuta să rezolvați aproape toate problemele care pot surveni.

CUM PROCEDEZ?

Dacă robotul nu funcționează corect, citiți cu atenție capitolul depanare din manual, care vă va ajuta să rezolvați aproape toate problemele care pot surveni.

Dacă nu puteți rezolva o problemă cu robotul aspiratior sau robotul mop folosind manualul, vă rugăm să ne contactați telefonic.
Reclamații și notificări

Cordon Electronics S.R.L.
www.cordongroup.ro

luni - vineri, 09:00 - 17:30 +40 372 324 762 info@cm-group.ro
Asigurarea transportului dus-întors ca parte a garanției
Când faceți o cerere de garanție, pregătiți robotul pentru transport

După trimiterea formularului, pregătiți robotul să fie colectat de către un curier astfel:

  • încărcați complet bateria, scoateți-o din robot și puneți-o în cutie cu robotul;
  • curățați robotul și împachetați accesoriile acestuia;
  • anexați o copie a dovezii de cumpărare;
  • anexați confirmarea tipărită a înregistrării cererii dvs., care va fi livrată pe adresa dvs. de e-mail imediat după trimiterea formularului;
  • în mod ideal, împachetați robotul în cutia originală sau ambalați-l în siguranță într-un alt mod, astfel încât să nu fie deteriorat în tranzit.