Vă informăm că în perioada 22 Decembrie 2025 - 5 Ianuarie 2026 vom fi in vacanță. Toate comenzile postate în această perioadă vor fi procesate și livrate începând cu 5 Ianuarie 2026. Vă mulțumim tuturor pentru comenzile făcute anul acesta, vă dorim Sărbători Fericite și Un An Nou plin de realizari și vă așteptăm cu noi comenzi anul viitor!

Bucură-te de reduceri de până la –57% la modelele iRobot selectate! Descoperă noua gamă de roboți acum cu până la –37% reducere și nu rata super-avantajosul nostru set de Crăciun! Cumpără acum!

iRobot Service

Dacă robotul nu funcționează corect, citiți cu atenție capitolul depanare din manual, care vă va ajuta să rezolvați aproape toate problemele care pot surveni.

CUM PROCEDEZ?

Dacă robotul nu funcționează corect, citiți cu atenție capitolul depanare din manual, care vă va ajuta să rezolvați aproape toate problemele care pot surveni.

Dacă nu puteți rezolva o problemă cu robotul aspiratior sau robotul mop folosind manualul, vă rugăm să ne contactați telefonic.
Reclamații și notificări

Cordon Electronics S.R.L.
www.cordongroup.ro

luni - vineri, 09:00 - 17:30 +40 372 324 762 info@cm-group.ro
Asigurarea transportului dus-întors ca parte a garanției
Când faceți o cerere de garanție, pregătiți robotul pentru transport

După trimiterea formularului, pregătiți robotul să fie colectat de către un curier astfel:

  • încărcați complet bateria, scoateți-o din robot și puneți-o în cutie cu robotul;
  • curățați robotul și împachetați accesoriile acestuia;
  • anexați o copie a dovezii de cumpărare;
  • anexați confirmarea tipărită a înregistrării cererii dvs., care va fi livrată pe adresa dvs. de e-mail imediat după trimiterea formularului;
  • în mod ideal, împachetați robotul în cutia originală sau ambalați-l în siguranță într-un alt mod, astfel încât să nu fie deteriorat în tranzit.