Termeni si conditii

 
    produse
 

1. Furnizorul:
Certus Mercatus RO S.R.L. cu sediul social in Bucuresti, str. Cezar Bolliac, nr. 8, etaj 1, ap. 2, sector 3, cod postal 030911
Furnizorul este inregistrat in Oficiul Registrului Comertului de pe linga Tribunalul Bucuresti.
Furnizorul este platitor de TVA.
Numarul de ordine in Registrul Comertului:  J40/7168/2013
CUI: RO31751199
(denumit în continuare doar "furnizor")
 
Sediul operational:
Certus Mercatus RO S.R.L.
Str. Cezar Bolliac, nr. 8, Etaj 1, Ap. 2, Sector 3, Bucuresti.
Contact:
Tel: +40314210910
Email: info@cm-group.ro
Activitatea de service este asigurata de compania:
Cordon Electronics S.R.L.
Str. Dumitru Brumarescu, nr. 9A, Sector 4, Bucuresti, cod postal 041838.
 
2. Comanda produselor

a) Comanda
Lista de produse de pe site-ul http://www.irobot.ro este un catalog de ​​produse. Furnizorul nu garantează disponibilitatea imediată a tuturor produselor. Disponibilitatea bunurilor este întotdeauna confirmată printr-o confirmare de comanda. Confirmarea de comandă este trimisa prin e-mail.

Pentru a comanda, clientul trebuie să aleagă produsele, sa completeze formularul de comandă în mod corespunzător, și sa trimita comanda. Trimiterea comenzii reprezinta un contract de vânzare. Comanda, de asemenea, servește pentru rezervarea bunurilor.

Clientul poate verifica prețul mărfurilor cu elementele individuale. Prețul de livrare este de 20 RON, inclusiv TVA pentru o comandă, iar prețul de COD (plata la livrare) este de 6 RON, inclusiv TVA pentru o singură comandă. Dacă comanda are o valoare mai mare de 500 RON, livrarea este gratuită. Înainte de a trimite comanda, prețul total este calculat, inclusiv toate taxele aferente, iar clientul este rugat să-l aprobe.
 
b) Anularea comenzii
Clientul și furnizorul pot anula comanda, fără a da un motiv, înainte ca, comanda sa fie confirmată de către furnizor. In situatia in care comanda este anulata de către furnizor, motiv pentru anularea acesteia va fi, de obicei, dat.
Anularea comenzii după ce a fost încheiat contractul de vânzare este posibilă numai după un acord prealabil între furnizor și client, și în condițiile în care cele două părți sunt de acord privitor la anularea comenzii.
 

3. Încheierea contractului de vânzare și condițiile de livrare

a) Încheierea contractului de vânzare
Inainte ca mărfurile sa fie trimise catre client prin oficiul poștal sau serviciul de curierat, este necesara confirmarea comenzii de catre furnizor, împreună cu încheierea contractului de vânzare.
Confirmarea obligatorie a comenzii nu este confirmarea electronică generata automat de la primirea comenzii din sistemul furnizorului, aceasta fiind confirmarea trimisă electronic de catre sistemul furnizorului denumita "confirmarea finală a comenzii" sau confirmarea telefonica a comenzii de către furnizor în cazul în care furnizor, împreună cu clientul confirmă conținutul comenzii, in mod special tipul de bunuri, numărul de articole, prețul bunurilor și livrarea, mijloacele și termenul de livrare. În momentul confirmării, contractul de vânzare este considerat încheiat.

b) Timpul de livrare
Bunurile comandate vor fi livrate în funcție de disponibilitatea și situația operațională a furnizorului în cel mai scurt timp posibil, prin poștă sau alte modalitati de livrare, de obicei în 1-5 zile lucrătoare de la confirmarea obligatorie a comenzii. Clientul va fi informat cu privire la prelungirea potentiala a timpului de livrare. Marfurile sunt considerate ca fiind livrate, atunci când bunurile comandate ajung la adresa menționată în comanda clientului.

c) Mijloacele de transport
Transportul este asigurat de către furnizor pentru întreaga zonă a Romaniei. Contractantul pentru transport este compania Fan Courier S.A. Transportul include întotdeauna documentul fiscal și manualul. Dacă comanda este de peste 500 de lei, livrarea este gratuită. În cazul în care valoarea comenzii este mai mica de 500 de lei, clientul va trebui să plateasca contravaloarea transportului care este de 25 lei + TVA.

d) Receptia livrarii
Furnizorul recomandă examinarea imediata a bunurilor după ce le primeste. În cazul în care ambalajul pachetului este deteriorat mecanic, furnizorul solicita mentionarea acestui lucru, in scris, pe documentul de livrare în prezența contractorului de transport iar deteriorarea mecanica a ambalajului trebuie confirmata de către contractantul transportului.
Pe baza înregistrării mai sus mentionate , clientul va primi un discount adecvat sau un nou produs. Clientul are, de asemenea, dreptul de a se retrage din contract. Prin semnarea documentului de transport, clientul este de acord cu primirea livrarii și confirmă faptul că bunurile au fost livrate intacte mecanic. Prin urmare, solicitam inspectarea cu atentie a ambalajului și a bunurilor înainte de a semna documentul. Termenii și condițiile de acceptare a livrării, inclusiv relația de răspundere sunt diferite în funcție de contractantul de transport ales.

e) Comunicarea între client și furnizor
Comunicare ulterioară între furnizor și client se face prin e-mail, cu condiția ca aceasta sa nu fie stabilit în mod diferit de către prezentul document sau dacă părțile vor decide altfel. Adresa de email este info@cm-group.ro, iar răspunsul se va primi, de asemenea, prin e-mail. Răspunsul poate fi, de asemenea, trimis de la alte adrese de e-mail ale furnizorului decât de pe info@cm-group.ro.
De asemenea, puteți comunica cu noi prin telefon 0314210910.
 

4. Metoda de plată a bunurilor și dreptul de proprietate

a) Metoda de plată a prețului de achiziție pentru bunurile
Mărfurile trebuie să fie plătite in numerar la livrare (COD) la locul de livrare a mărfurilor, prin intermediul serviciului de comandă prin poștă.

b) Dreptul de proprietate
Bunurile este în proprietatea furnizorului până când clientul plătește prețul de achiziție complet.
 

5. Garanția și reclamatiile in perioada garanției - exercitarea drepturilor si responsabilitatea pentru marfurile defecte

a) Perioada de garanție
Perioada de garanție începe în momentul în care clientul receptioneaza livrarea. Perioada de garanție pentru produse este de 2 ani. Garantia nu se aplica consumabilelor din pachetul comercial sau in directa legatura cu acesta. O perioada mai scurta de utilizare a acestora nu poate fi considerata un defect. Cererea de garanție poate fi utilizată numai în cazul unui defect de fabricatie sau un defect provocat în timpul livrarii. Vă recomandăm să citiți cu atenție termenii și condițiile din certificatul de garanție și manualul utilizatorului, înainte de prima utilizare. Va recomandam sa cititi cu strictețe informatiile care se refera la întreținere și curățare produsului și de a folosi produsul în conformitate cu manualul utilizatorului. Neexecutarea întreținerii periodice și curățarea produsului, sau alte aspecte care acționează incompatibil cu manualul, poate duce la neacceptarea repararii in garanție a produsului.

b) Reclamatiile in perioada garanției
Dacă apare un defectiune a bunurilor achiziționate în perioada garanției, și în cazul în care acesta nu a fost cauzată de utilizarea necorespunzătoare a produsului, clientul are dreptul de a solicita repararea produsului în perioada de garanție.

c) Procesul de solicitare a reparatiei pe perioada garanției
În cazul în care clientul dorește să solicite repararea in garanție pentru bunurilor cumpărate de la magazinul online http://www.irobot.ro, clientul trebuie să contacteze personal centrul de service autorizat la adresa Cordon Electronics S.R.L. Str. Dumitru Brumarescu, nr. 9A, Sector 4, Bucuresti, cod postal 041838, sau poate trimite produsul prin serviciul de curierat. Este recomandabil sa se trimita produsele în ambalajul original sau într-un pachet de transport adecvat, deoarece furnizorul nu garantează posibilitatea ca produsul sa nu sufere o deteriorare mecanică înainte de a fi livrat catre centru service autorizat.

d) Gestionarea cererii de reparatie in garanție
Centrul de service va evalua legitimitatea cererii de reparatie  in garanție a produsului, și după evaluarea acesteia va informa clientul, prin telefon sau e-mail, cu privire la metoda de gestionare a solicitarii de reparare in garanție. Ulterior, clientul va fi invitat să recupereze bunurile, sau acesta vor fi trimis înapoi prin serviciul de transport. Cererea de reparatie in garanție inclusiv repararea defectiunii constatate trebuie să fie facuta, fără nici o întârziere, nu mai târziu de 30 de zile incepand cu a doua zi după ce produsul a fost susținut in garanție, cu condiția ca furnizorul și clientul nu vor agrea altfel. După această perioadă, clientul are același drept ca și în cazul unui defect inamovibili. Această perioadă nu este obligatorie pentru persoane juridice. Clientul este obligat să permită cooperarea necesară în timpul gestionarii solicitarii de reparatie in garanție.
 

6. Retragerea din contract

a) Dreptul clientului de a se retrage din contract
In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, acesta trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv si de asemenea documentele cu care a primit produsul. Taxele de curierat/posta vor fi suportate in acest caz de Client/Cumparator. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care produsul ajunge in depozitul Vanzatorului.

aa) Dreptul consumatorului de a se retrage din contract, pentru persoane juridice.
Consumatorul care nu cumpără bunurile (și cu condiția ca contractul de vânzare a fost încheiat prin comunicare la distanță - de exemplu, internet, telefon), are dreptul de a se retrage din contract în 14 zile de la data livrarii, fără a preciza motivul pentru care doreste sa se retraga din contract, în conformitate cu articolul 53 (7) și secțiunea 54 din Codul civil. Această lege nu trebuie să fie înțeleasă ca posibilitate de închiriere gratuită a mărfurilor.

Când se retrage din contractul de vânzare, este necesar sa trimiteti o notificare scrisă cu privire la retragerea a contractului cu mentionarea numărului de ordine, simbolul variabil și data de cumpărare de la adresa furnizorului. În cazul în care bunurile au fost livrate catre client, clientul le va trimite înapoi la adresa furnizorului Certus Mercatus RO S.R.L. str. Cezar Bolliac, nr. 8, etaj 1, ap. 2, sector 3, Bucuresti.

Bunurile trebuie să fie trimise înapoi în starea care au fost livrate, complet și fara semne de utilizare. În cazul în care bunurile sunt trimise înapoi intr-o alta stare decat cea mentionata, și nu există nici un alt acord, furnizorul are dreptul de a obține compensarea costurilor sale din cauza returnarii bunurilor, în conformitate cu secțiunea 54 (10). Acestea sunt costurile legate de restaurarea bunurilor la starea sa inițială și a prejudiciului cauzat asupra bunurilor. Plata acestor costuri și daune se va realiza prin reducerea prețului de achiziție de către costurile legate de restaurarea bunurilor la starea inițială.

Furnizorul recomandă trimiterea bunurilor prin scrisoare recomandată și cu asigurare, deoarece furnizorul nu este responsabil pentru pierderea bunurilor in timpul livrarii la adresa furnizorului.
Cand indeplinim toti termenii și condițiile de mai sus pentru returnarea bunurilor, va vom returna prețul de cumpărare în contul dvs. bancar în perioada dată prin lege.

b) Dreptul furnizorului de a se retragere din contractul de vanzare
Furnizorul are dreptul de a se retrage din contract numai până în momentul expedierii bunurilor, și numai în caz de indisponibilitate a produselor sau schimbare considerabilă a prețului bunurilor. Înainte de a se retrage, furnizorul este întotdeauna obligat să contacteze clientul pentru a discuta măsuri suplimentare.

d) Conflictul in contractul de vânzare
În cazul în care produsul nu este în acord cu contractul de vânzare ("conflictul in contractul de vânzare-cumpărare“), in timpul procesului de livrare, aceasta se face în conformitate cu secțiunea 616 din Codul civil.


7. Protecția datelor cu caracter personal ale clientului

Furnizorul colectează cu aprobarea clientului date personale, cum ar fi numele, adresa, numărul de telefon și e-mail. Aceste date servesc în primul rând pentru procesarea comenzilor clientului mai ușor în viitor. În cazul în care clientul este de acord, furnizorul poate informa clientul prin telefon sau e-mail despre noutati, oferte, sau materiale publicitare. Clientul poate participa la studii de piață. Datele personale ale clienților nu sunt transmise catre altcineva. Datele care sunt colectate și prelucrate de către furnizor pot fi modificate oricând de către client după semnarea în secțiunea "client". Aprobarea de a colecta și prelucra datele cu caracter personal sau pentru a trimite informatii comerciale poate fi anulată în orice moment de către client. Clientul trebuie să trimită un e-mail la info@cm-group.ro sau sunați furnizorul.
 

8. Reglementări finale

Acesti Termeni si Conditii sunt valabile pentru toate contractele de vânzare încheiate între furnizor și client.

Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile. Schimbarea termenilor și condițiilor sunt anunțate în mod corespunzător pe site-ul www.irobot.ro, și la sediul clientului, cu cel puțin o lună înainte de intrarea in vigoare a noile termenii și condiții.
 

 
 
 


REGULAMENTUL DE DERULARE A CAMPANIEI

Pachet promotional Roomba 605 + telecomanda.

13.12.2016
toate noutăţile

Braava jet 240

Braava jet 240Istet, simplu si eficient- acesta este noul Braava Jet. Cel mai compact mop robot potrivit pentru curatarea bailor, a bucatariilor si a altor camere.

toate produsele

Set de lavete pentru curatare umeda

Set de lavete pentru curatare umedaSetul contine 10 buc. lavete de unica folosinta pentru curatare umeda.

toate produsele
 
 
produsul a fost adăugat în coş
Finalizaţi comanda