iRobot Termeni si Conditii

iRobot Termeni si Conditii

decembrie
2019
 
 
    marca
 

1. Furnizorul:

Certus Mercatus RO S.R.L. cu sediul social in Bucuresti, str. Cezar Bolliac, nr. 8, etaj 1, ap. 2, sector 3, cod postal 030911

Furnizorul este inregistrat in Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti.

Furnizorul este platitor de TVA.

Numarul de ordine in Registrul Comertului:  J40/7168/2013

CUI: RO31751199

Furnizor autorizat si reprezentant al produselor iRobot in Romania: https://global.irobot.com/en/Contact?Country=RO

(denumit în continuare doar "furnizor")

 

Sediul operational:

Certus Mercatus RO S.R.L.

Str. Cezar Bolliac, nr. 8, Etaj 1, Ap. 2, Sector 3, București.

Contact:

Tel: +40738125131

Email: info@cm-group.ro

Activitatea de service este asigurata de compania:

Cordon Electronics S.R.L.

Str. Dumitru Brumarescu, nr. 9A, Sector 4, Bucuresti, cod postal 041838.

Tel: +40 372 324 762

+40 213 009 905

+40 213 009 908

+40 721 909 190

+40 730 616 100

+40 740 209 932

+40 743 893 650



 

2. Comanda produselor Comenzile prin intermediul magazinului on-line constituie un contract de vânzare la distanță asa cum este reglementat de Legea nr. 365/2002  si OUG nr. 34/2014 garantează respectarea prevederilor O.G. nr. 21/1992.

Clientul accepta necondiționat termenii contractului de vânzare și condițiile de utilizare, inclusiv colectarea și, după caz, utilizarea datelor cu caracter personal. 

Prezentele condiții se aplica doar consumatorilor- clienti persoane fizice.

a) Comanda

Lista de produse de pe site-ul http://www.irobot.ro este un catalog de ​​produse.

Certus Mercatus S.R.L. face zilnic toate eforturile pentru a furniza informațiile necesare prezentarii produselor (actualizarea stocului, preturi, specificatii, etc). Cu toate acestea, pentru a reduce riscul aparitiei unei erori, va recomandam ca inainte de  finalizarea comenzii sa ne contactati in cazul in care anumite preturi sau specificatii de produs vi se par necorespunzatoare.

Preturile produselor afisate pe site contin TVA . Magazinul online www.irobot.ro isi rezerva dreptul de a modifica preturile fara o informare prealabilă.

Pentru a comanda, clientul trebuie să aleagă produsele, sa completeze formularul de comandă în mod corespunzător, și sa trimita comanda. Comanda servește pentru rezervarea bunurilor.

Odată transmisă comanda, clientul primește prin e-mail un mesaj automat care confirmă înregistrarea solicitarii sale, mesaj care insa nu reprezinta confirmarea comenzii de catre furnizor.

Dupa verificarea disponibilității produselor comandate in stoc de catre furnizor, clientul primește confirmarea comenzii printr-un mesaj prin e-mail care va contine factura fiscala aferentă produselor comandate. Confirmarea comenzii reprezinta un contract de vanzare.

b) Anularea comenzii

Clientul poate anula o comanda, fără a exista un motiv, înainte ca aceasta sa fie confirmată de către furnizor. 

Anularea comenzii după ce a fost încheiat contractul de vânzare este posibilă numai după un acord prealabil între furnizor și client, și în condițiile în care cele două părți sunt de acord privitor la anularea comenzii.

 3. Încheierea contractului de vânzare și condițiile de livrare

a) Încheierea contractului de vânzare

Înainte ca mărfurile să fie trimise către client prin serviciul de curierat, este necesara confirmarea comenzii de catre furnizor, împreună cu încheierea contractului de vânzare.

Confirmarea obligatorie si finală a comenzii nu este confirmarea electronică generata automat de sistem la primirea comenzii de către furnizor, aceasta fiind doar confirmarea înregistrării solicitării clientului. 


b) Timpul de livrare

Bunurile comandate vor fi livrate în funcție de disponibilitatea și situația operațională a furnizorului în cel mai scurt timp posibil, prin poștă sau alte modalități de livrare, in termen de 2- 5 zile lucrătoare de la confirmarea obligatorie a comenzii (fara a depasi insa termnenul maxim legal de 30 de zile). Clientul va fi informat cu privire la prelungirea potențială a timpului de livrare. Mărfurile sunt considerate ca fiind livrate, atunci când bunurile comandate ajung la adresa menționată în comanda clientului.


c) Mijloacele de transport

Transportul este asigurat de către furnizor pentru întreaga zonă a României, prin serviciul de curierat rapid. Dacă valoarea comenzii este de peste 500 de lei, livrarea este gratuită. În cazul în care valoarea comenzii este mai mica de 500 de lei, clientul va trebui să plătească contravaloarea transportului (costul transportului este afisat în momentul efectuarii comenzii).

 Înainte de a trimite comanda, prețul total este calculat, inclusiv toate taxele aferente, iar clientul îl aprobă prin transmiterea comenzii.


d) Receptia livrării

Furnizorul recomandă examinarea imediată de către client a bunurilor, după ce le primește. În cazul în care ambalajul pachetului este deteriorat mecanic, recomandăm clientului sa refuze primirea coletului, mentionand ca motivul refuzului este ambalajul deteriorat,  pe documentul de livrare, în prezența agentului de transport.

Prin semnarea documentului de transport, clientul este de acord cu primirea livrării și confirmă faptul că bunurile au fost livrate intacte mecanic. Prin urmare, recomandăm inspectarea cu atenție a ambalajului înainte de a semna documentul..


e) Comunicarea între client și furnizor

Comunicare ulterioară între furnizor și client se face prin e-mail, cu condiția ca aceasta sa nu fie stabilit în mod diferit de către prezentul document sau dacă părțile au decis  altfel. Adresa de email a furnizorului este info@cm-group.ro, iar răspunsul se va primi, de asemenea, prin e-mail. Răspunsul poate fi, de asemenea, trimis de la alte adrese de e-mail ale furnizorului decât de pe info@cm-group.ro.

De asemenea, puteți comunica cu noi prin telefon la numărul: 0738125131.

 


4. Metoda de plată a bunurilor și dreptul de proprietate


a) Metoda de plată a prețului de achiziție pentru bunuri

Mărfurile pot fi plătite:

- in numerar la livrare - la locul de livrare a mărfurilor, prin intermediul curierului 

- prin transfer bancar. Plățile ce depășesc suma de 5000 lei per comanda vor fi efectuate NUMAI prin transfer bancar). Pentru comenzile ce depășesc valoarea de 5000 lei, la primirea confirmării comenzii si a facturii aferente, clientul va achita, prin transfer bancar, în contul furnizorului înscris pe factură, prețul produselor comandate și va transmite furnizorului dovada plății (ordinul de plata), prin e-mail la adresa info@cm-group.ro. Lipsa dovezii de plata il exonereaza pe furnizor de obligația de a livra comanda.

b) Dreptul de proprietate

Bunurile raman în proprietatea furnizorului până când clientul plătește prețul de achiziție complet, respectiv contul furnizorului a fost creditat cu suma aferentă produselor achizitionate (în cazul plății prin transfer bancar) sau curierul a încasat contravaloarea comenzii (în cazul plății efectuate în sistem ramburs).

 

5. Garanția și reclamațiile in perioada garanției - exercitarea drepturilor și responsabilitatea pentru mărfurile defecte

Garantie comerciala

Garantia comerciala este conform certificatului de garanție emis de către producător, în funcție de categoria de produs, si reprezinta perioada in care consumatorul beneficiaza de reparatii gratuite din partea vanzatorului/producatorului.

Garantia de conformitate

Toate produsele beneficiază, prin lege, de garantia de conformitate care reprezinta perioada legala de 2 ani in care consumatorului i se aduce produsul la conformitate în mod gratuit. Conformitatea se referă la caracteristicile produsului oferite consumatorului prin publicitatea aferenta făcută de vanzator/producator.

In cadrul termenului de garanție de conformitate producătorul repara, înlocuiește sau restituie contravaloarea produsului, conform Legii nr.449/2003, Art.11, Alineat 2. Reparatia se va executa intr-o perioada rezonabilă de timp, de maxim 15 zile calendaristice.

Conform O.G. nr. 21/1992 vanzatorul este obligat să-i furnizeze consumatorului: certificat de garanție (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instrucțiuni/utilizare/instalare. Produsele aflate la vanzare trebuie sa fie însoțite de manuale de instructiuni in limba romana, declarații de conformitate, fise tehnice, etichete energetice.

Prevederile anterior menționate se aplica doar clienților persoane fizice.

a) Perioada de garanție

Perioada de garanție începe în momentul în care clientul recepționează produsele. Perioada de garanție pentru produse este de 2 ani pentru persoanele fizice si de 1 an pentru persoanele juridice. Garanția nu se aplica consumabilelor din pachetul comercial sau in directa legatura cu acesta. O perioada mai scurta de utilizare a acestora nu poate fi considerată un defect. Garanția se aplica numai în cazul unui defect de fabricație sau un defect provocat în timpul livrării. Vă recomandăm să citiți cu atenție termenii și condițiile din certificatul de garanție și manualul utilizatorului, înainte de prima utilizare. Va recomandam sa citiți cu strictețe informațiile care se refera la întreținere și curățare produsului și de a folosi produsul în conformitate cu manualul utilizatorului. Neexecutarea întreținerii periodice și necurățarea produsului, sau alte aspecte care sunt incompatibile cu manualul, va duce la neacceptarea repararii in garanție a produsului.

b) Reclamatiile in perioada garanției

Dacă apare o defectiune a bunurilor achiziționate în perioada garanției, și în cazul în care aceasta nu a fost cauzată de utilizarea necorespunzătoare a produsului, clientul beneficiaza de aducerea la conformitate a produsului în perioada de garanție.

c) Procesul de solicitare a reparatiei pe perioada garanției

În cazul în care clientul dorește să solicite repararea in garanție pentru bunurilor cumpărate de la magazinul online http://www.irobot.ro, clientul trebuie să contacteze personal centrul de service autorizat la adresa Cordon Electronics S.R.L. Str. Dumitru Brumarescu, nr. 9A, Sector 4, Bucuresti, cod postal 041838, tel…………………… email……………………., sau poate trimite produsul prin serviciul de curierat, direct la adresa centrului de service.

 Este recomandabil sa se trimita produsele în ambalajul original sau într-un pachet de transport adecvat, in vederea evitarii ca produsul sa sufere o deteriorare mecanică înainte de a fi livrat catre centrul service autorizat, caz in care furnizorul este absolvit de orice vina.

d) Gestionarea cererii de reparatie in garanție

Centrul de service va evalua legitimitatea cererii de reparatie  in garanție a produsului, și după evaluarea acesteia va informa clientul, prin telefon sau e-mail, cu privire la metoda de gestionare a solicitarii de aducere la conformitate in garanție. Ulterior, clientul va fi invitat să recupereze bunurile, sau acesta vor fi trimis înapoi prin serviciul de transport. Perioada garantiei se prelungeste cu perioada retinerii produsului in service. Această perioadă nu este obligatorie pentru persoane juridice.

6. Retragerea din contract

Dreptul clientului de a se retrage din contract

In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, acesta poate returna bunurile achizitionate in termen de maxim 14 zile calendaristice calculate de la data receptiei bunurilor, conform art. 56 din OUG 34/2014, fara costuri suplimentare, cu exceptia taxelor de curierat/posta care vor fi suportate in acest caz de Client/Cumparator. De asemenea,  clientul trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv si documentele cu care a primit produsul.

Când se doreste retragerea din contractul de vânzare, este necesar sa ne informati despre intentia dumeavostra,  utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail cu privire la retragerea din contract cu mentionarea numărului de comanda si numarul facturii la adresa de email a furnizorului. În acest scop, puteți folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie. . În cazul în care bunurile au fost livrate catre client, acesta le va trimite înapoi la adresa furnizorului Certus Mercatus RO S.R.L. la adresa: str. Cezar Bolliac, nr. 8, etaj 1, ap. 2, sector 3, Bucuresti,  fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.   Clientul va inroforma furnizorul despre retragerea din contract, printr-un e-mail, trimis furnizorului, in momentul expedierii bunurilor returnate.

Bunurile trebuie să fie trimise înapoi în starea care au fost livrate,  complete și fara semne de utilizare. În cazul în care bunurile sunt trimise înapoi intr-o alta stare decat cea mentionata, și nu există nici un alt acord intre furnizor si client, furnizorul are dreptul de a respinge cererea de retur si restituirea contravalorii acestora.

Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Furnizorul nu este responsabil pentru pierderea bunurilor in timpul returnarii acestora la adresa furnizorului.

Restituirea valorii produselor returnate

In cazul oricarui retur efectuat cu respectarea tuturor conditiilor detaliate mai sus, contravaloarea produselor returnate va fi rambursata,  in termen de 14 zile calendaristice de la primirea returului, prin virament în contul bancar al cumparatorului, comunicat de acesta furnizorului odata cu retragerea din contract.


7. Protecția datelor cu caracter personal ale clientului

Furnizorul colectează, cu aprobarea clientului, date personale, cum sunt: numele, adresa, numărul de telefon și e-mail. Aceste date servesc în primul rând pentru procesarea comenzilor clientului mai ușor în viitor. În cazul în care clientul isi da acordul explicit, furnizorul poate informa clientul prin telefon sau e-mail despre noutati, oferte, sau materiale publicitare. Clientul poate participa, cu acordul sau prealabil, la studii de piață. Datele personale ale clienților nu sunt transmise de furnizor catre terte parti. Datele care sunt colectate și prelucrate de către furnizor pot fi modificate oricând de către client după semnarea în secțiunea "client". Aprobarea de a colecta și prelucra datele cu caracter personal sau pentru a trimite informatii comerciale poate fi anulată în orice moment de către client. Astfel, clientul trebuie, fie să trimită un e-mail la info@cm-group.ro, fie sa contacteze telefonic furnizorul solicitand anularea aprobarii de colectare si prelucrare date personale.

 

8. Reglementări finale

Acesti Termeni si Conditii sunt valabile pentru toate contractele de vânzare încheiate între furnizor și client.

In caz de Forta Majora declarata potrivit reglementarilor legale si caz fortuit, constand in evenimente ce nu tin de activitatea Certur Mercatus S.R.L. si care nu pot fi preintampinate sau evitate,  Certus Mercatus S.R.L. nu poate fi raspunzatoare pentru neindeplinirea obligatiilor.


In cazul in care nu ati primit produsele comandate, va rugam sa contactati cat mai curand posibil un reprezentant al furnizorului, la adresa de e-mail info@cm-group.ro. In vederea facilitarii unui raspuns rapid, va recomandam sa indicati numarul comenzii care v-a fost transmis dupa plasarea comenzii.

Certus Mercatus RO S.R.L. nu este si nu poate fi facut responsabil pentru accesarea site-ului prin intermediul unor legaturi nesigure (accesarea linkului de pe un alt site sau accesarea de pe site-ul www.irobot.ro a unui link care reprezinta o legatura catre un site nesigur din punct de vedere al securitatii) sau pentru faptul ca un utilizator al site-ului www.irobot.ro intampina dificultati de accesare a site-ului care nu se datoreaza vreunei culpe de administrare a acestuia. Orice disfunctionalitate trebuie adusa la cunostinta Certus Mercatus RO S.R.L. la adresa de e-mail info@cm-group.ro  in vederea analizarii si remedierii problemelor tehnice in cel mai scurt timp posibil.

Certus Mercatus RO S.R.L. nu este raspunzator pentru prejudiciile create de erorile, neacuratetea sau neactualizarea informatiilor publicate sau mentinute pe site, care nu se datoreaza culpei sale.

Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile. Schimbarea termenilor și condițiilor sunt anunțate în mod corespunzător pe site-ul www.irobot.ro, cu cel puțin o lună înainte de intrarea in vigoare a noilor termeni și condiții.

 

Model de formular de retragere ce poate fi trimis prin e-mail la info@cm-group.ro

Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriți să vă retrageți din contract.

Către:

  

 
 
 


Roomba 975

Roomba 975Wi-Fi. Detectie Murdarie. Curata in 3 Etape. Putere mare. Navigatie Camere Multiple. Se reincarca si reia

toate produsele
 
 
produsul a fost adăugat în coş
Finalizaţi comanda