O privire mai atentă la cele mai recente achiziții ale lui iRobot

 
    marca
 

Să nurmărim în detaliu aceste două achiziții și să vedem implicațiile pentru compania iRobot.











iRobot, lider în robotică de consum, tocmai și-a achiziționat cel mai mare distribuitor european, Robopolis. Achiziția, anunțată în iulie, a fost închisă pe 2 octombrie și s-a întâmplat după ce iRobot și-a achiziționat distribuitorul japonez, Sales on Demand Corporation, cu doar șase luni mai devreme.



Achiziția din Japonia
Potrivit directorului financiar al iRobot, Alison Dean, un lanț unic de întâmplări a stabilit scena pentru achiziționarea de către iRobot a companiei Sales on Demand. În primul rând, proprietarul companiei a decedat, ceea ce a dus la preluarea de către CFO a funcției de CEO. În același timp, Japonia se confrunta cu fluctuații valutare care au pus în dificultate compania, iar afacerea a început să se blocheze. În tot acest timp, iRobot își dorea să exercite mai multă influență asupra câtorva dintre eforturile de marketing din Japonia dar fără mare succes. De fapt, distribuitorul dorea să reducă demersuile de marketing. În cele din urmă, distribuitorul a decis să vândă afacerea, iar iRobot a reușit să achiziționeze compania pentru aproximativ 18 milioane de dolari, în principal valoarea netă a activelor.

Achiziția Robopolis
O serie complet diferite de circumstanțe a stabilit scena pentru afacerea cu Robopolis. Robopolis a început în calitate de distribuitor în Franța într-un moment în care iRobot avea câte un distribuitor în fiecare țară. Robopolis a început apoi să achiziționeze distribuitorii germani și spanioli și, în cele din urmă, să crească până la punctul în care controla distribuția pe șapte piețe cheie din Europa de Vest. În timp ce lucrurile mergeau în mod rezonabil în Europa de Vest, iRobot a simțit că luarea controlului direct i-ar permite să profite mai bine de oportunitățile de marketing din regiune. Momentul a fost potrivit pentru achiziție. În iulie, compania a anunțat că va achiziționa Robopolis pentru 141 milioane de dolari în numerar.

Este greu să nu vă placă aceste două achiziții. Achiziționarea Sales on Demand a reprezentat, în esență, o "vânzare de foc", prin care iRobot a obținut compania pentru prețul inventarului propriu și a obținut gratuit afacerea de bază. Indicatorii arată scăderea veniturilor din Japonia în prima jumătate a acestui an, dar acest lucru a fost doar rezultatul reducerii intenționate inventarului. Dean a declarat că achiziția va avea un efect pozitiv asupra veniturilor începând din trimestrul al treilea.
De asemenea, managementul a agreat prețul businessului Robopolis, dar cel mai important factor în realizarea achiziției a fost oportunitatea extraordinară de creștere în regiune. Prin preluarea controlului direct al vânzărilor și marketingului, compania intenționează să ofere un mesaj global mai consistent și mai eficient. Dean a spus că se așteaptă ca achiziția să îmbunătățească businessul din 2018.


 
 
 
 


iRobot® și animalele de companie!

Suntem atenți la reacția animalului de companie asupra noului membru al familiei, fiindcă din păcate nu putem să ii explicăm: "Acesta este doar un aspirator,...

15.02.2018
toate știrile

Roomba 696

Roomba 696Modelul de top al seriei 600!

toate produsele

Baterie Li-Ion

Baterie Li-IonCompatibilă cu modelele: Roomba 681, Roomba 696, Roomba 896, Roomba 966, Roomba 980.

toate produsele
 
 
produsul a fost adăugat în coş
Finalizaţi comanda